8 Haziran 2023 Perşembe

Sunum Dosyası 1


İmagine-Sonsuz Aşk
Tuval,yağlı boya

Bir resimin hikayesi diyerek başlıyorum.


Başladım,bitirdim,yola koyuldum,hooopp..Kanada da Müze duvarın da..Aaaa.. ne kolaymış değil mi?

Oysa şimdi birikdirdiğim ve yazmak için anca fırsat bulduğum şu an da bile fotoğrafları sıralamak bir hayli uğraştırıyor..

Şimdilik yine ara verip tavuklarımın akşam yemini vermek için avluya ineceğim.Aşağıdan civcivlerimin tavuklarımın bana seslenişlerini duyuyorum..

  Günler sonra tekrar buradayım.Biraz keder biraz hastalık beni evde kalmaya zorladı.Çiftlik de yaşamak meşakatli oluyor.Zaman zaman terketmeyi düşünüyorum.Bitmek bilmeyen ve çoğalan işler..İlerleyen yaş da eklenince..Oysa oturup resim yapmanın hazzını yaşamak istiyorum.



Fotoğrafı çeken kardeşime iyi görümediğimi söylediğim de 'biz ailecek fotojenik değiliz demiş di.Oysa çok yetenekli bir deri işleri sanatçısı idi ama fotoğraf ilgi alanı değil di cancağazımın..O gün şehire indiğim de hiç tanımadığım bir kadın resme ilgi ile bakıp sevgi ve beğeni ile fotoğraf çektirmek istemiş di. Bilemiyorum o fotoğraf nerede..




  • Gidip aradım ama bulamadım belki daha sonra bulur yüklerim.Onu araken bu güzel fotoğrafla karşılaşdım.Her ne kadar fiziksel olarak bulunmuyorsam da enerjisel olarak hep Kanada naiv müzede bulunuyorum ne güzel değil mi?Müze den gelen bir yarışma teklfini aldım önce.Yabancı dil bilmediğim için anlaşamadık.Daha sonra ise Müze müdürü ve eşi ziyaretime geldi.
  • O sıralar da bir imge haritası çalışmışdım.Daha önceki yarışma için Kanada ya gitmek istemiş bunun için bir uçak fotoğrafı bulup yapıştırmış dım.İlginç bir şey olmuş ve giden değil gelen uçak görüntüsünü panoma yapıştırmış dım.Yani ben gidememiş dim ama Kanada dan bana ziyarete gelmeleri de benim için hala olağan üstülüğünü koruyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder